Zasady współpracy
Zgodnie z umową o prowadzenie ksiąg rachunkowych biuro zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje, jakie powzięło o firmie w związku z wykonywanymi usługami. Stosujemy odpowiednie rozwiązania, przydzielające selektywnie uprawnienia dostępu do informacji i plików elektronicznych. Możliwość uzyskania danych na temat stanu finansów mają tylko upoważnieni pracownicy naszych Klientów.
W celu zapewnienia dobrej współpracy i rzetelnego wykonania usługi, opracowujemy z osobą upoważnioną do kontaktów z Kancelarią, harmonogram dostarczania przez Klienta lub odbioru przez Kancelarię, dokumentów i informacji oraz zasady udostępniania Klientowi raportów i zestawień.
Klient udziela pełnomocnictwa doradcy podatkowemu do reprezentowania go przed organami skarbowymi, organami kontroli skarbowej w zakresie zobowiązań podatkowych, przed ZUS w zakresie ubezpieczeń społecznych oraz do składania oświadczeń woli w w/w zakresie.
W umowie zawartej z Klientem, opisujemy dokładnie zakres świadczonych usług, obowiązki Kancelarii i prawa Klienta w związku wykonywaną usługą.